چشم انداز: - یکی از برترین تامین کنندگان محصولات لاستیکی و نوارهای پلاستیکی خودرو
با کسب تا 50% سهم بازار OEM داخلی تا سال 1404 - ورود به زنجیره تامین خودروسازان بین المللی با اولویت کشورهای اروپایی با هدف صادرات -حداقل
5%
از تولید تا سال 1404 - تبدیل به شرکت
Mega Supplier خودروسازان داخلی - صدور دانش فنی
ماموریت: تامین نوارهای لاستیکی و پلاستیکی خودروهای داخلی
و نفوذ به بازارهای بین المللی با تمرکز بر رشد کیفیت و قابلیت رقابت با حفظ منافع
تمامی ذینفعان و توسعه سبد محصولات ارزش ها: الف- ارزش های کسب و کار: - سرآمدی - توانمند سازی و ارتقای دانش - خلاقیت و نوآوری - مشتری مداری - هم افزایی با محوریت خرد جمعی - آینده نگری
ب-
ارزش های اخلاقی: - صداقت و شفافیت در امور - حفظ کرامت و ارزش های انسانی - مسئولیت پذیری - مثبت اندیشی
شعار سازمانی: ما به پارمیدا آمده ایم، بدانیم و بیندیشیم، عمل
کنیم و بهبود دهیم، تا به بهترین ها برسیم. اهداف کلان: - سهم 45% از بازار OEM بازار داخلی تا سال 1404 - صادرات حداقل 5% از تولید - انتقال دانش فنی به شرکت های دیگر - افزایش سوددهی شرکت
نقاط قوت:
- توان طراحی
- پشتیبانی فنی شرکت خارجی معتبر
- دانش محور بودن شرکت
- داشتن ظرفیت خالی
- وجود اعتبار مدیریتی و مهندسی نزد مشتریان
- بالا بودن توان رقابت بواسطه حضور در هولدینگ
آذین خودرو
- کیفیت بالای محصولات در مقایسه با رقبای
داخلی
- توان تامین سبد کامل محصولات نواری خودرو
- کاهش هزینه های حمل و نقل بواسطه نزدیکی به
سایتهای خودروسازی
- وجود پرسنل متعهد، متخصص و جوان در بدنه مدیریتی
و کارشناسی
- توانایی در تامین منابع مالی مورد نیاز
- برند بودن محصولات پارمیدا
|